nâo é por acaso Luis

nâo é por acaso Luis: (www.astormentas.com)
Poema ao acaso


quinta-feira, 28 de junho de 2012

de Neixon á pedra Espinho,

abogado do diabo e mal de ollo,

pi-rata perdido


Quarta-feira, 27 de Junho de 2012


Compre a balanza ao pirata…

De traballo en tropicón,
Rompéronme o corazón
Tantos viaxes de oblata
Como pedía a función;
A conciencia intemerata
De rosario e contrición
Conseguina en oración
Contando as doas de prata.


Esta nosa profesión,
¡Mala centella, que ingrata!;
Porque eu fora de excursión
Gastando un “kirieleisón”,
Sofro afronta e mais traizón
E fai comigo fogata
A prensa que disparata
Por me apartar do sillón.


En nada envexo a Garzón,
Pois xa perdín a paixón
De latar e dar lata
Pola miña salvación;
Antes de estirar a pata,
Deixo o poder que me mata,
Voume cobrando a pensión…,
¿Teño ou non teño razón?


¡Fillos de pita barata!,
Garde eu na casa o balón,
Que remate o meu baldón,
Poña ollo en parche outra rata,
Un gato con pel de gata
Que administre senrazón,
Colla o testigo un felón,
Compre a balanza un pirata…


E redima disfunción
Cunha ración de piñata.



(Rioderradeiro)


http://rioderradeiro-naeiroa.blogspot.com.es/2012/06/vendo-balanza-pirata.html




cargado de sal de aí
./E-1717h.57400/ reabro29.1310h

Sem comentários:

Enviar um comentário